اخبار

IMG_2810
مدیرعامل شرکت سیتکو خبر داد؛

آغاز فروش متانول توليدى شركت پتروشيمى سبلان

شركت تجارت بين الملل سكو در اولین گام و مزايده مشترك با شركت كيميای پارس خاورميانه، فروش صادراتی متانول تولیدی در پتروشیمی سبلان را آغاز نمود.

مدیرعامل شرکت تجارت بین الملل سکو گفت: باتوجه به از سرگیری تولید متانول در پتروشیمی سبلان، شرکت سیتکو – بعنوان مرکز انحصاری فروش صادراتی متانول در هلدینگ انرژی سپهر – با هدف هم افزایی و تعامل با سایر تولیدکنندگان اقدام به برگزاری مزایده مشترك با شركت كيميای پارس خاورميانه در فروش اولين محموله های توليدى در پتروشیمی سبلان نموده است.

مهندس محمدعلی غریب دوست افزود: اين مزايده از روز دوشنبه ٨ آذرماه آغاز و تا روز دوشنبه ١٥ آذرماه ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می توانند جزییات بیشتر را از وبسایت شرکت به نشانی www.secotrading.com ملاحظه فرمایند.

وی افزود: افق چشم انداز شرکت سیتکو به عنوان تنها بازوی تجاری گروه انرژی سپهر و متولی انحصاری فروش متانول؛ قرارگرفتن در قله تولید و عرضه متانول نه تنها در ایران، بلکه در منطقه و جهان است. در آینده نزدیک با تکمیل و آغازبه کار دو پروژه دنا و سیراف، گروه انرژی سپهر بزرگترین هلدینگ متانولی ایران و منطقه گردیده و از این رو شرکت سیتکو نقش مهمی در طراحی و بکارگیری استراتژی های فروش متمرکز خواهد داشت. اگرچه مسیر پیش رو دشوار و در شرایط کنونی با مشکلات عدیده مواجه است اما به لطف برنامه ریزی دقیق و کار تخصصی و تمهید زیرساخت های لازم در عملیات فروش، بازاریابی و راهبردهایی که به تدریج اجرایی و عملیاتی می شوند؛ باور دارم که روزهای موفقیت آمیزی در انتظار هلدینگ انرژی سپهر و شرکت سیتکو است.

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=19741

اخبار اخیر