اخبار

IMG_5966
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان:

سودآوری و بهره‌وری پروژه پتروشیمی سیراف بالاتر از سایر پروژه‌هاست

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه پروژه پتروشیمی سیراف یک مجموعه کامل بوده و امکان این را دارد که در صنعت پتروشیمی به یک نام بزرگ تبدیل شده و به افزایش سودآوری برای فرهنگیان عضو بیانجامد، گفت: نگاه ویژه موسسه برای تکمیل این پروژه ونیز تکمیل زنجیره ارزش آن ادامه خواهد داشت.

دکتر حمیدرضا نجف‌پورکردی روز سه‌شنبه 7 تیر 1401 به همراه مهندس حمید باقرنژاد نایب رییس هیات مدیره و معاون مالی و منابع انسانی موسسه، دکتر علی اکبر طاهری مشاور عالی و دکتر علیرضا بابازاده مدیرعامل پتروفرهنگ، دکتر بهروز عباسی مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر و دکتر فرهاد جهانگیری قائم مقام هلدینگ انرژی سپهر در بازدید از پتروشیمی سیراف در بندر دیر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید دکتر بهشتی، نگاه این مجموعه با استفاده از تولید داخل را تحسین کرد و افزود: کسانی که با اخلاص و به شکل جهادی در صحنه و میدان حاضر هستند، دغدغه‌های بیشتری دارند. این مجموعه با در اختیار داشتن ویژگی‌های اختصاصی خود، با دیگر پروژه‌ها تفاوت اساسی داشته و سودآوری و بهره‌وری آن نسبت به بقیه بالاتر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمندی که در این پروژه انجام شده است، تصریح کرد: ما به دنبال افزایش بهره‌وری و تسریع در اجرای این پروژه و رفتن به سوی تکمیل زنجیره ارزش هستیم. در این راستا می‌توان با کار جهادی تخصصی، اجرای پروژه را تسریع کرده و برای افزایش سرعت کار باید از همه منابع و ظرفیت های موجود استفاده کرد.

دکتر نجف‌پور کردی با اشاره به اینکه از هیچ اقدامی در سطح کلان برای حمایت از این پروژه دریغ نخواهد کرد، یادآور شد: همه ظرفیت‌های تعاملی با لایه‌های حکومتی و حاکمیتی در اختیار این پروژه‌ها قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: پیام ویژه من به مسئولین زحمتکش این پروژه ملی این است که نگاه ویژه و حمایت‌های تیم مدیریتی جدید برای تکمیل این پروژه و زنجیره ارزش آن قطع نخواهد شد.

مهندس حسن ذوالفقاری مدیرعامل پتروشیمی سیراف نیز ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت این پروژه ارزشمند، گفت: در این پروژه از حداکثر توان و ظرفیت‌های داخلی استفاده شده و پروژه با اتکا به توان و دانش فنی و بومی شرکت‌های بزرگ داخلی و دانش‌بنیان در راستای منویات مقام معظم رهبری در حال ساخت است.

وی افزود: در این پروژه‌ شرکت‌های بزرگی همچون ماشین‌سازی اراک مشارکت داشته و این افتخار بزرگی است که برخی از تجهیزات و قطعات آن برای نخستین بار در کشور در حال ساخت است.

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=20314

اخبار اخیر