اخبار

پتروشیمی-دنا
مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر:

عملیات بتن ریزی پتروشیمی دنا به حجم 1200 مترمکعب انجام گرفت

بزرگترین عملیات بتن ریزی پتروشیمی دنا به متراژ 1200 متر مکعب با حجم آرماتور بندی 300 تُن در روز جاری در پتروشیمی دنا انجام گرفت.

مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، این عملیات در قسمت سازه های «ریفورمر»، «بویلرها» و «استیم درام» تنها ظرف مدت یک شبانه روز انجام خواهد گرفت که در نوع خود کم سابقه است.

بهروز عباسی افزود: ماه گذشته نیز امضای قراردادی بالغ بر هزار میلیارد ریال با سازندگان داخلی در حمایت از تولید داخل و خودکفایی ملی، شامل ساخت بیش از ۲ هزار تن سازه فلزی از جمله استراکچر و گریتینگ پتروشیمی دنا منعقد شد تا شاهد شتاب دهی به تکمیل پروژه باشیم.

وی در ادامه افزود: پس از بهره برداری از پتروشیمی سبلان در سال جاری، تمام تمرکز هلدینگ بر تکمیل پیش از موعد پتروشیمی دنا و پتروشیمی سیراف است تا ضمن افزایش توان تولیدی متانول کشور، برنامه های آتی هلدینگ در حوزه صنایع پایین دست را با قوت بیشتری پیش بریم.

پتروشیمی دنا با بیش از 68 درصد پیشرفت فیزیکی، با ظرفیت تولید یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن متانول در سال به‌عنوان زیرمجموعه هلدینگ انرژی سپهر در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می رسد.

 

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=18883

اخبار اخیر