اخبار

IMG_3301
گزارش تصویری

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان برگزار شد

مجمع عمومی عادی ســــالیانه شــــرکت قطـــب پتـــروشـــیمی ســـــــپهر لاوان، یکشنبه 9 آبان ماه 1400 با حــضــور دکتر بهروز عباسی، مدیرعامل انرژی سپهر و به ریاست دکتر فرهاد جهانگیری، قائم مقام هلدینگ و با حضور مهندس محسن روشندل، مدیرعامل و مهندس محمد شرفشاهی رئیس هیئت مدیره شرکت قطب برگزار شد.

 

این شرکت ضمن تمرکز بر افزایش کیفیت خدمات غیر صنعتی به شرکت های تحت پوشش هلدینگ سپهر، برنامه ریزی خود برای ورود به بازارهای رقابتی و ارائه خدمات به دیگر شرکت های منطقه را آغاز نموده است. در این خصوص، فاز اول هتل و مهمانسرای هتل سپهر با ظرفیت 144 تخت به بهره برداری رسیده است و پیگیری های اجرای فاز دوم با ظرفیت 430 تخت در دست اقدام است.

محسن روشندل، مدیر عامل شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان با اشاره به ضرورت شناسایی ظرفیت های توسعه ای کسب و کار در منطقه و ایجاد بستر های مناسب، بیان کرد: ایجاد زیرساخت های امور مسافرت و پرواز، خدمات حمل و نقل، تامین غذای باکیفیت و کترینگ، آموزش نیروی انسانی و توجه به گردشگری از جمله مواردی ست که با هدف تامین نیاز ذینفعان و کسب رضایت همکاران تحت پوشش، با جدیت پیگیری خواهیم نمود.

وی در ادامه گفت: در خصوص خدمات بهینه پشتیبانی از غذای شرکت های تحت پوشش سپهر، ضن توسعه منوی غذایی و بهبود کیفیت غذا و بازطراحی رستوران مجموعه، طرح مکانیزاسیون رستوران و پکینگ انحصاری در در حال اجراست و به زودی این پروژه اجرا خواهد شد. اجرای دوره های آموزشی و آموزش تخصصی و عمومی نیروی کار از دیگر اهداف مهم این شرکت به شمار می رود که در این مورد، تا کنون با بیش از 20 مدرس حرفه ای و نام آور مذاکرات لازم به عمل آمده و گروه مخاطبان هدف این مورد توسعه یافته و علاوه بر شرکت های تحت پوشش سپهر، دیگر شرکت ها نیز مشمول این خدمات خواهند شد.

 

Share :

اخبار اخیر