اخبار

IMG_8634
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان:

پتروشیمی دنا، نمادی از کار جهادی برای فرهنگیان عضو موسسه است

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، از پیشرفت‌ فیزیکی 75 درصدی پروژه پتروشیمی دنا و افتتاح آن در پاییز سال 1402 به عنوان نمادی از یک کار جهادی و انقلابی نام برد و گفت: موسسه از همه ظرفیت‌های خود برای پیشبرد برنامه‌های این پروژه استفاده خواهد کرد زیرا سودآوری چشمگیری برای فرهنگیان عضو دارد.

دکتر حمیدرضا نجف‌پورکردی روز دوشنبه 6 تیرماه 1401 به همراه مهندس حمید باقرنژاد نایب رییس هیات مدیره و معاون مالی و منابع انسانی موسسه، دکتر علی اکبر طاهری مشاور عالی و دکتر علیرضا بابازاده مدیرعامل پتروفرهنگ، دکتر بهروز عباسی مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر و دکتر فرهاد جهانگیری قائم مقام هلدینگ انرژی سپهر از پروژه در حال ساخت پتروشیمی دنا بازدید کرد.

در جریان این بازدید میدانی، محمدعلی کریمیان مدیرعامل شرکت پتروشیمی دنا با ارائه آمار پیشرفت‌ فیزیکی بیش از 75 درصدی این پروژه، زمان افتتاح آن را پاییز 1402 اعلام کرد.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که علاوه بر دنا در دیگر پتروشیمی‌های تحت مالکیت پتروفرهنگ نیز وجود دارد، تامین اکسیژن به دلیل عدم ایفای تعهدات توسط پتروشیمی دماوند است. این امری مهم است که باعث کاهش تولید در پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و پتروشیمی سبلان شده و با ورود پتروشیمی دنا به مدار تولید، این مشکل دوچندان خواهد شد.

دکتر نجف‌پورکردی ضمن تشکر از زحماتی که برای پیشرفت این پروژه انجام شده، گفت: لازم است ضمن برنامه‌ریزی مجدد با کار جهادی بیشتر، تلاش‌های وقفه ناپذیر، طراحی مناسب و زمان‌بندی دقیق، هر چه زودتر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد که حمایت‌های لازم از جنس مدیریتی و حاکمیتی را در خصوص پروژه‌های پتروفرهنگ خواهد داشت تا با نگاه حداکثری منافع تمامی ذینفعان موسسه حفظ و عواید ایشان بیشتر و ملموس‌تر شود.

در پایان، حل معضل تامین اکسیژن سه مجتمع کیمیای پارس خاورمیانه، سبلان و دنا به عنوان یکی از موضوعات مهم در دستور کار پتروفرهنگ قرار گرفت و تاکید گردید تا هر چه سریعتر اقدامات لازم به منظور تامین اکسیژن مورد نیاز با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، انجام پذیرد.

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=20307

اخبار اخیر