اخبار

SPC_5056
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان:

پتروشیمی سبلان، نمونه‌ای از اعتماد و اعتقاد به تولید داخل و حمایت از شرکت‌های دانش ‌بنیان است

دکتر حمیدرضا نجف‌پورکردی روز دوشنبه 6 تیرماه 1401 به همراه مهندس حمید باقرنژاد نایب رییس هیات مدیره و معاون مالی و منابع انسانی موسسه، دکتر علی اکبر طاهری مشاور عالی و دکتر علیرضا بابازاده مدیرعامل پتروفرهنگ، دکتر بهروز عباسی مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر و دکتر فرهاد جهانگیری قائم مقام هلدینگ انرژی سپهر از پتروشیمی سبلان در منطقه عسلویه گفت: حفظ منافع اعضای موسسه و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای فرهنگیان عضو، اولویت تیم مدیریتی جدید است و در این راستا از هیچ حمایتی از شرکت‌های زیر مجموعه، دریغ نخواهد شد.

دکتر حمیدرضا نجف‌پورکردی روز دوشنبه 6 تیر 1401 ضمن بازدید از مجتمع سبلان، نظم و انضباط تیمی، مسئولیت‌پذیری و برنامه‌ریزی این پروژه را مثال‌زدنی دانست و گفت: در ادامه مسیر و برای جلوگیری از تضییع و تضعیف حقوق سهامداران، باید جهادی‌ و انقلابی کار کرد و با مشی شهید سلیمانی حرکت کرد.

ایشان با اشاره به اینکه، مشی حاج‌قاسم عمل در میدان بود، تصریح کرد: ما نیز باید به فکر عمل کردن در میدان و صحنه اقتصادی باشیم. البته با توجه به گزارشات ارائه شده، پتروشیمی سبلان با این حجم از اعتماد به نفس و اعتقاد به تولید داخل و حمایت از شرکت‌های دانش ‌بنیان داخلی، کاری جهادی و حاج قاسمی است که امیدوارم این طرز فکر در کل مجموعه تسری پیدا کرده و ادامه پیدا کند.

دکتر نجف‌پورکردی تاکید کرد: باید با کارهای تخصصی و کارشناسی در همه امور و حوزه‌ها، چالش‌ها و مشکلات بررسی شده و با برگزاری جلسات موثر و مشترک، این مشکلات را مرتفع نمود.

ایشان یادآور شد: در صورت نیاز، تیم مدیریتی جدید موسسه آماده هرگونه حمایت مادی و معنوی است تا با نگاه حداکثری و کلی، از جنس مسئولیت‌پذیری سازمانی، منافع کل موسسه و در وهله اول اعضای محترم صندوق ذخیره فرهنگیان حفظ شده و ارزش افزوده بیشتری خلق شود.

در جریان این بازدید، بهروز عباسی مدیر عامل انرژی سپهر ضمن تشکر از حسن توجه و حضور مدیران موسسه به شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ انرژی سپهر، گفت: امید به صنعت پتروشیمی بسیار زیاد بوده و این صنعت به عنوان بزرگترین صنعت ارزآور کشور قطعا از این شرایط سخت فعلی عبور خواهد کرد.

محمد زالی مدیرعامل شرکت پتروشیمی سبلان نیز در گزارش خود، ضمن اشاره به فرصت‌ها، مشکلات و موانع پیش‌روی این مجتمع، راهکارهایی برای برون رفت از آنها و افزایش بهره‌وری در پتروشیمی سبلان ارائه کرد.

Share :

اخبار اخیر