اخبار

بهروز-عباسی-پتروشیمی

پیام دکتر بهروز عباسی مدیرعامل انرژی سپهر به مناسبت دوازدهمین سالروز تاسیس هلدینگ

دکتر بهروز عباسی مدیرعامل انرژی سپهر همزمان با ششم اردیبهشت ماه، دوازدهمین سالروز تاسیس هلدینگ پیامی را صادر نمود.

شرح این پیان بدین شرح است:

 

بِسْمِ اللّهِ الَّذى هُوَ مُدَبِّرُ الاْمُورِ

سهامداران گرانقدر

همکاران گرامی

ششم اردیبهشت ماه دوزادهمین سالروز تأسیس هلدینگ انرژی سپهر را خدمت شما ارجمندان تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

«راه طی شده» و«راه پیش رو» دو داستان متفاوت و در عین حال با هدف‌گذاری واحدی است که افقی جز خلق ثروث، فرصت و افتخار را تداعی نکرده و نخواهد کرد.

«راه طی شده» در دوازده سال گذشته گرچه با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همراه بوده اما به هر روی درس گرفتن از تجربیات تلخ و شیرین آن باید چراغ «راه پیش رو» باشد تا با صرف هزینه‌ای کمتر و فرصت شناسی بیشتر، توان خلق افتخارات افزون‌تری را داشته باشیم.

امروز در حالی سالروز تاسیس این مجموعه را پاس می‌داریم که به حمد و لطف الهی و به برکت راهبری مثمر ثمر سهامداران گرانقدر، همراهی اعضای محترم هیئت مدیره و تلاش خستگی ناپذیر یکایک پرسنل خدوم هلدینگ و شرکت‌های تابعه، پتروشیمی سبلان وارد فاز تولید شده و مسیر تکمیل دیگر پروژه‌ها نیز هموارتر شده است. بهبود روابط فی مابین سهامداران، تغییر ماهیت بدهی شرکت سبلان از بدهی ارزی به ریالی و استمهال آن طی توافق با ارکان اعتباری بانک محترم صادرات، افزایش هماهنگی و مشارکت یا سایر شرکت های هلدینگ معظم پتروفرهنگ از جمله شرکت های پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و مروارید، پیشرفت شتابان پتروشیمی دنا در ماه‌های اخیر، برنامه توسعه‌ای پتروشیمی سیراف، تغییر ماهیت شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان از مجموعه‌ای تک‌بعدی به مجموعه‌ای چند شاخه، تجمیع فروش در شرکت سیتکو همگام با  کارایی و فرصت‌شناسی مثال‌زدنی این شرکت و همچنین پیگیری‌های مجدانه در رفع مشکلات سنواتی شرکت شیمیایی لاوان ذیل نگاه جدید هلدینگ انرژی سپهر در برنامه محور کردن تمام ارکان این مجموعه «راه پیش رو» را روشنتر و به فضل الهی افتخار آمیزتر خواهد کرد.

آنگونه که سال گذشته نیز تأکید نمودم، آرمان یگانه و متعالی یکایک دغدغه‌مندان انرژی سپهر در «توسعه هلدینگ و خدمت به ایران اسلامی عزیز» خلاصه می‌شود از این رو اعلام می‌دارم راه پیش رو و مسیر بالندگی این مجموعه، همت والای تمام اعضای این خانواده بزرگ را طلب می‌کند تا ضمن رفع موانع، شاهد شکوفایی شرکت باشیم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده از یکایک مدیران و تصمیم‌گیران هلدینگ، انطباق برنامه‌های سازمانی با این اهداف والا انتظار می‌رود تا به عنوان احدی از جامعه‌ی صنعتی و اقتصادی ایران عزیز، نقش ملی و میهنی خود را نیز به بهترین نحو ایفا کرده باشیم.

اینجانب ضمن تبریک مجدد این روز به همکاران ساعی و ارجمندم در هلدینگ و شرکت‌های تابعه، اذعان می‌دارم این مجموعه دارای نیروی انسانی کارآمد و خردورزی است که بلاشک «والاترین ثروت سازمانی» بشمار می آید.

در پایان مراتب سپاسگزاری خود را از حسن‌ظن سهامداران گرامی، اعضای محترم هیئت‌مدیره و مجاهدت بی‌دریغ و ارزشمند کارگران شریف در پروژه‌های این هلدینگ ابراز می‌دارم.

 

امید آنکه که کهنه راهی شود به نِکویی و این نو هَمی آید به شادی.

بهروز عباسی

مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر

Share :

اخبار اخیر