اخبار

بهروز-عباسی-پتروشیمی

پیام مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر به مناسبت هشتم دی ماه روز ملی پتروشیمی

دکتر بهروز عباسی، مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر در پیامی هشتم دی ماه روز ملی پتروشیمی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

هشتم دی ماه روز ملی پتروشیمی را خدمت یکایک مدیران، کارکنان و دغدغه مندان این حوزه تبریک و شادباش عرض می نمایم.
«پتروشیمی» به عنوان «گوهر صنعت» ایران اسلامی و خط مقدم مبارزه با تحریم های ظالمانه غرب، وام دار نیک نامانی چون شماست که صعب العبورترین مسیرهای توسعه را به مدد حضرت باریتعالی و همت و حمیت خود طی نموده اید تا برگ زرین دیگری را در گذر ایام پهنه ی پاک ایران زمین ثبت نمایید.
از شمار این بزرگان، شما دلیر مردان و شیر زنانی هستید که فاتحان دروازه های پیروزی و موفقیت این مرز پر گوهر بوده و گام های خود را در راه اعتلای این صنعت استوار نموده اید.
بی تردید شما رسالت خود را توسعه ایران عزیز می دانید و تلاش های خود را برگ زرینی در صنعت پتروشیمی کشور قلمداد کرده اید که اینچنین ایثارگرانه سختی ها و کمبودهای حاصل از فشار تحریم ها را متحمل شده اید.
مجموعه بزرگ هلدینگ انرژی سپهر بر خود می بالد که ارجمندانی چون شما را به عنوان نیروی انسانی، که به راستی عالی ترین سرمایه این سازمان هستید را همراه خود دارد و دستیابی به هر چشم اندازی را با حضور شما گرامیان ممکن می داند.
اینجانب در پایان مجددا این روز را به تمام مدیران، کارمندان و به خصوص کارگران شریفی که در در این مسیر تلاش می نمایند تبریک عرض نموده و پیروزی و بهروزی ایشان را در سایه الطاف ایزد منان مسئلت می نمایم.

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=19888

اخبار اخیر