اخبار

زالی-p088t6qxzt41z0s1ll2jo9xpyidg78pq6ug6eye4ac
مدیرعامل پتروشیمی سبلان:

پیشرفت پروژه سبلان از مرز 97 درصد گذشت

مدیر عامل امروز سه شنبه 2 دی ماه ۹۹ گفت: پروژه سبلان با کمترین سرمایه‌گذاری نسبت به سایر پروژه های مشابه، پیشروترین پروژه هلدینگ انرژی سپهر است و اکنون با گذر از مرز پیشرفت 97 درصدی در آستانه تکمیل قرار دارد.

مهندس محمد زالی افزود:  این طرح ملی با به کارگیری افزون بر یک‌ هزار نفر نیروی انسانی در زمینی به مساحت 7 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی پارس عسلویه در مراحل پایانی عملیات اجرائی قرار دارد.

وی در ادامه گفت: همزمان با عملیات شستشوی کلیه خطوط با آب، تست هوای خطوط اصلی گاز، Steam out، شستشوی شیمیایی خطوط، Oil Flashing و بارگذاری کاتالیست نیز در حال انجام می باشد. همچنین عملیات Dry Out جهت خشک کردن رآکتور اتوترمال و بخش Waste heat boiler، عملیات Passivation خطوط UG کولینگ پس از اتمام فلشینگ و همچنین عملیات Leak Test نیز طی روزهای آتی آغاز می شود.

وی ادامه داد: جهت برقراری ارتباط تجهیزات با بخش کنترلی واحد نیز در زمینه ابزاردقیق، قسمت های مختلف کارخانه در حال اتصال و آماده در سرویس قرار گرفتن می باشد.

محمد زالی در پایان راه اندازی فلر سبلان را منوط به زمان تعمیرات اساسی پتروشیمی مرجان دانست و گفت: با توجه به اینکه عملیات تعمیرات اساسی پتروشیمی مرجان در دی ماه 99 انجام می گردد، بالطبع اتصال خط گاز پروژه سبلان و ورود آن نیز در دی ماه انجام و نهایتاً راه اندازی فلر پروژه در انتهای دی ماه میسر می شود.

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=12818

اخبار اخیر