اخبار

بهروز-عباسی
دکتر بهروز عباسی مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر با صدور پیامی چهاردم مهرماه سالگشت تاسیس شرکت صنایع پتروشیمی سبلان را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل انرژی سپهر به مناسبت سالگرد تاسیس پتروشیمی سبلان

دکتر بهروز عباسی مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر با صدور پیامی چهاردم مهرماه سالگشت تاسیس شرکت صنایع پتروشیمی سبلان را تبریک گفت.

متن پیام عباسی به این شرح است:

 

بِسْمِ اللّهِ الَّذى هُوَ مُدَبِّرُ الاْمُورِ

 

مدیرعامل محترم

اعضای گرانقدر هیئت مدیره

و همکاران ارجمند در شرکت صنایع پتروشیی سبلان

چهاردهم مهر ماه سالگشت تأسیس شرکت صنایع پتروشیمی سبلان را خدمت یکایک شما گرامیان تبریک و شادباش عرض می نمایم.

«سبلان» نیکو نامی است که بر جبین مجموعه ای قرار گرفته که پایمردی، راست قامتی و استواری را پیشه کرده و اکنون بر قله سرافرازی ایستاده است.  راه اندازی این پتروشیمی به عنوان پیش قراول طرح های هلدینگ انرژی سپهر مرهون تلاش مسئولانه یکایک سخت کوشانی است که در دشوارترین مسیر تکمیل پروژه، همواره بر آرمان واحد «توسعه و پیشرفت» پافشاری کرده و هیچ گاه بیم تحریم های ظالمانه را بر خود راه نداده چراکه توسعه ایران اسلامی را یگانه افق و هدف خود پنداشته اند.

بلاشک آن آرمان یگانه و متعالی، در چارچوب «توسعه هلدینگ و اعتلای ایران عزیز» رمز تلاش خستگی ناپذیر عزیزانی است که هیچگاه  راه پیش رو و مسیر بالندگی که قطع به یقین صعب و دشوار است را فراموش نکرده و همواره بر عهد والای خود جوانمردانه ایستاده اند. در صعود به این موفقیت بلاشک سرمایه ای سترگ و ستودنی را یافته ایم که آن «نیروی انسانی کارآمدی» است که اکنون گرانترین اندوخته ی این مجموعه است.

اینجانب ضمن تبریک مجدد سالگشت تاسیس شرکت صنایع پتروشیمی سبلان به مدیرعامل محترم جناب آقای مهندس محمد زالی، اعضای محترم هیئت مدیره و دیگر مدیران ساعی و ارجمند آن شرکت، مراتب سپاسگزاری خود را از  مجاهدت بی‌دریغ و ارزشمند یکایک کارمندان و کارگران شریفی که در سال های تکمیل این طرح مجاهدانه تلاش کرده اند، ابراز می دارم.

صمیمانه‌ترین تبریک و خالصانه‌ترین آرزوی توفیق تقدیم حضور تان می‌گردد.

 

بهروز عباسی  |  مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=18675

اخبار اخیر