اخبار

13
گزارش تصویری

استقبال چشمگیر مدیران و بازدیدکنندگان از غرفه پتروفرهنگ در دومین روز نمایشگاه پتروکم

رئیس هیئت مدیره بانک ملت، مدیران ارشد بانک سینا، مدیران عامل پتروشیمی‌های بندر امام، شیراز، پردیس، هنگام و همچنین تامین کنندگان و تولیدکنندگان داخلی، از مهمانان پتروفرهنگ در دومین روز از نمایشگاه پتروکم کیش بودند.

استقبال بازدیدکنندگان از غرفه پتروفرهنگ در این روز از نمایشگاه به برگزاری ده‌ها جلسه کارشناسی در حوزه‌های تامین مالی، بازرگانی، فنی و مهندسی و همچنین انتقال دانش فنی منتج شد.

مدیران و کارشناسان پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه نیز با حضور در غرفه‌های بیش از ۴۰ تولید کننده داخلی و صاحبان دانش فنی به بررسی توانمندی آنان پرداخته و فرصت‌های حضورشان در طرح‌های این هلدینگ را تشریح کردند.

هلدینگ پتروفرهنگ در نخستین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش که از ۲۶ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۲در جزیره کیش و با حضور بیش از ۱۸۰ شرکت دانش بنیان و همچنین شرکت‌های دیگر پتروشیمی برگزار می‌شود، حضور دارد.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۴ هزار متخصص صنعت پتروشیمی در فضایی به وسعت ۲۱ هزار مترمربع و با برگزاری ۳۲ کارگاه تخصصی تا ۲۹ بهمن ماه دایر و پتروفرهنگ در غرفه ۱۱۸ میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.

 

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=23866

اخبار اخیر