اخبار

EA97EC8D-1A81-426D-8157-873DBEE69B5D-300x225

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان «هلدینگ پتروفرهنگ» و «دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر»

«هلدینگ پتروفرهنگ» و «دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر» تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
این تفاهم‌نامه با حضور دکتر علی‌رضا بابازاده مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ و دکترپرویز پروین رییس دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای منویات و تاکید مقام معظم رهبری بر ارتباط صنعت و دانشگاه به امضا رسید.

دکتربابازاده در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: هلدینگ‌پتروفرهنگ به عنوان یکی از هلدینگ‌های بزرگ کشور به خصوص در حوزه متانول؛ ارتقا دانش فرایندی و سطح تکنولوژی و بهره‌گیری از دستاوردهای نوین فناورانه و البته حمایت از شرکت‌ها و مراکز علمی دانش‌بنیان را که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری هم بوده است، یکی از راهبردهای اصلی خود قرار داده است.

وی افزود: با توجه به سابقه فاخر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه مطالعات انرژی و مخصوصا نفت و گاز و پتروشیمی امیدوار هستم که این تفاهم‌نامه مقدمه آغاز یک همکاری موثر میان هلدینگ پتروفرهنگ و دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز دانشگاهی و مهندسی کشور باشد و انشالله آثار این همکاری در صنعت پتروشیمی کشور خود را نشان خواهد داد.

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه طرفین در یک بازه زمانی ۴ ساله نسبت همکاری موثر در زمینه گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، مطالعاتی و فناورانه در حوزه صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی توافق کردند.

 

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=22341

اخبار اخیر