اخبار

Untitled-1
بابازاده، مدیرعامل:

خلق ثروت پایدار برای فرهنگیان، هدف متعالی پتروفرهنگ است

مدیرعامل پتروفرهنگ در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صفری نماینده مردم شریف رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، در خصوص برنامه‌ها و اقدامات پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه گفت‌وگو کرد.

علیرضا بابازاده در این دیدار با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دوره مدیریتی خود در پتروفرهنگ، گفت: به عنوان مجموعه‌ای که در سال‌های آتی حجم قابل توجهی از درآمد صندوق را به خود اختصاص می دهیم، راهکارهای اقتصادی مختلفی را بررسی کرده و همواره بر خلق ثروت پایدار تاکید داریم. در این راستا برخی مشکلات وجود دارد که با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی قابل رفع است و حمایت‌های حاکمیتی می تواند پتروفرهنگ، قطب اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان را به اصلی ترین منبع درآمدی موسسه تبدیل کند. این امر از یک سو منافع غریب به یک میلیون عضو صندوق ذخیره فرهنگیان را تضمین خواهد کرد و از سوی دیگر اشتغال و ارز آوری که از اهداف عالیه نظام است محقق می‌شود.

وی افزود: کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، می‌تواند موجبات بهبود اوضاع و تسهیل امور جاری را فراهم نماید تا بتوان برنامه های بلند مدت و سود آوری را پیاده سازی کرد.

در ادامه، صفری حمایت خود و کمیسیون شوراها و امور داخلی از هرگونه اقدامی که منجر به ارزش آفرینی در اقتصاد جامعه فرهنگیان شود را اعلام نمود.

Share :

اخبار اخیر