اخبار

1
بهمن ماه 1402؛

روایتی از حضور مقتدرانه پتروفرهنگ در نمایشگاه ایران پتروکم

هلدینگ پتروفرهنگ در نخستین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش حضوری مقتدرانه داشت به گونه‌ای که غرفه این هلدینگ مستمر مورد بازدید مسئولان، سرمایه گذاران و …قرار می‌گرفت.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ، نخستین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش ۲۶ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۲در جزیره کیش و با حضور بیش از ۱۸۰ شرکت دانش بنیان و همچنین شرکت های دیگر پتروشیمی برگزار شد.

نخستین روز حضور پتروفرهنگ در این نمایشگاه با برگزاری جلسات مختلف کارشناسی، نشست‌های مدیریتی و جلسات تبادل تجربیات متخصصات همراه بود.تامین مالی، رایزنی برای شناسایی شرکت‌های دانش بنیان توانمند در حوزه های کاری مورد نیاز شرکت های زیرمجموعه و همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری هلدینگ محور جلسات بود.

بازاریابی و شناسایی بازارهای جدید فروش محصولات تولیدی شرکت‌های زیرمجموعه نیز از دیگر اهداف حضور در این نمایشگاه بود که باحضور کارشناسان بازرگانی، پیگیری و به جلسات مختلف منتهی شد.ایجاد ارتباط مستقیم با صاحبان دانش فنی، تامین کنندگان،سازندگان تجهیزات و قطعات صنعتی با رویکرد حمایت از تولید داخلی و همچنین پایین آوردن قیمت تمام شده تجهیزات در تکمیل پروژه‌های پتروفرهنگ نیز دنبال شد.

استقبال بازدیدکنندگان از غرفه پتروفرهنگ در این نمایشگاه به برگزاری ده‌ها جلسه کارشناسی در حوزه‌های تامین مالی، بازرگانی، فنی و مهندسی و همچنین انتقال دانش فنی منتج شد.

مدیران و کارشناسان پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه نیز با حضور در غرفه‌های بیش از ۴۰ تولید کننده داخلی و صاحبان دانش فنی به بررسی توانمندی آنان پرداخته و فرصت‌های حضورشان در طرح‌های این هلدینگ را تشریح کردند.

همچنین باتوجه به استقبال بازدیدکنندگان از غرفه پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه در این نمایشگاه، توانمندی‌ها و تولیدات این هلدینگ به نمایش گذاشته شد.

بخشی از دستاوردهای پتروفرهنگ در نخستین نمایشگاه ایران پتروکم به شرح زیر است:

1-نشست با قائم مقام بانک ملی ایران و طرح موضوع درخواست قبول عاملیت صندوق توسعه ملی در تامین مالی شرکت پتروشیمی شیمیایی لاوان، پتروشیمی آریا وخرید کشتی.

2-برگزاری جلسه با بانک سینا در راستای انعقاد تفاهم نامه.

3-برگزاری جلسه‌ تعیین تکلیف قرارداد مدیریت وجوه ارزی با بانک سینا که مقرر گردید موضوعات باقی مانده در این قرارداد و تضمین لازم جهت تبعات و ارتباط بین موضوعات تفاهم‌نامه و قرارداد تصمیم گیری شود.

4-انعقاد تفاهم نامه بین شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با بانک شهر در راستای تأمین مالی ومدیریت ارزی.

5-برگزاری نشست بررسی مسائل و مشکلات شرکت‌های تابعه پتروفرهنگ با جناب آقای دکتر چگنی، مدیر محترم تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی مبنی بر حمایت از برنامه های پتروفرهنگ در تولید و توسعه.

6-نشست و رایزنی با بانک صادرات و بانک ملی با هدف مذاکرات اولیه در راستای شناسایی فرصت‌های همکاری جدید در حوزه تامین مالی.

7- برگزاری نشست‌های مختلف در راستای گسترش تعامل شرکت‌های دانش بنیان در حوزه شناسایی ریسک های مرتبط و همچنین اتوماسیون فرآیندهای ارتباطی بین شرکت‌های سیتکو و شرکت‌های تولیدی.

 

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=23878

اخبار اخیر