اخبار

SPC_1658
با حضور مدیران ارشد هلدینگ انرژی سپهر و پتروفرهنگ؛

ظرفیت تولید پتروشیمی سبلان به 85 درصد رسید

همزمان با بازدید علی یاری مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ انرژی سپهر و مقیمی قائم مقام هلدینگ پتروفرهنگ و در سال «مهار تورم و رشد تولید» ظرفیت تولید پتروشیمی سبلان به 85 درصد رسید.

مهندس علی یاری مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر همزمان با بازدید از پتروشیمی سبلان گفت: با پیگیری های صورت گرفته در تامین خوراک و رفع موانع، برای نخستین بار ظرفیت تولیدی این پتروشیمی به 85 درصد رسید تا همزمان با شعار سال، «رشد تولید» را در ماه نخست سال آغاز کرده باشیم.

وی افزود: تولید پایدار، افزایش ظرفیت تولید و همچنین رفع مشکلات سنواتی سبلان در دستور کار است تا ضمن خلق ثروت برای سهامداران، دو پروژه دنا و سیراف انرژی را نیز با شتابی بیش از پیش ادامه دهیم.

یاری در پایان گفت: پتروشیمی سبلان در سال گذشته مالی موفق به تولید 700 هزار تن متانول گرید AA شده بود که با برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم در سال پیش رو این میزان را به حدود یک میلیون و 400 هزار تن افزایش دهیم. این مهم همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در تامین خوراک مورد نیاز سبلان را می طلبد تا ضمن افزایش سبد تولیدی متانول کشور، شعار سال در افزایش تولید را نیز عملیاتی کرده باشیم.

گفتنی است این بازدید با حضور کریمی مدیرعامل پتروشیمی سبلان انجام گرفت.

Share :

اخبار اخیر