اخبار

محمدعلی کریمیان
با حضور سهامداران؛

مجـمـع عمـومی عـادی سـالـیانه شــرکت پتـروشـیمی دنــا برگزار شد

مجمع عمومی عادی سـالیانه شـرکت صنایع پتروشیمی دنا، سه شنبه 10 آبان ماه 1401 با حضور بهروز عباسی مدیرعامل انرژی سپهر، غلامرضا مقیمی قائم مقام مدیرعامل پتروفرهنگ، فرهاد جهانگیری قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره انرژی سپهر، به ریاست علی لطفی و به دبیری محمد علی کریمیان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دنا برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس کریمیان، مدیرعامل این شرکت ضمن تشکر و قدردانی از حمایتهای سهامداران، هیئت مدیره و زحمات تمام همکاران خود با اشاره به اقدامات انجام شده طی سال گذشته، گفت:« علیرغم رویارویی با مسائل و مشکلات متعدد مالی، پروژه تا کنون به پیشرفت 78 درصدی رسیده و جهت برداشتن آخرین گامهای تکمیل، نیازمند حمایتهای مالی از طرف سهامداران است.

کریمیان در ادامه به اهتمام ویژه در پیشبرد قراردادهای بخش های مختلف مهندسی و تامین کالا اشاره و تصریح کرد: « در بخش مهندسی با برگزاری جلسات مختلف و متعدد تمام نقاط ابهام و مسائل فنی باقی مانده قرارداد شرکت پیدک عملاً رسیدگی و تعیین تکلیف گردیده و سفارش برخی از اقلام دیرتحویل و با اهمیت پروژه موثر گردید. همچنین پیشرفت قابل ملاحظه ای در بخش تامین تجهیزات فرآیندی ویژه ساخت شرکت ماشین سازی اراک بدست آمد که با تکمیل ساخت و تحویل سه تجهیز به کارگاه و همچنین شروع حمل تجهیز چهارم به سمت کارگاه همراه بود.

وی همچنین به فعالیت های صورت گرفته در بخش اجرای پروژه و کسب رکوردهای غرورآفرینی از جمله انجام بیش از 174 هزار اینچ قطر مجموع لوله کشی و تکمیل عملیات لوله کشی زیرزمینی طی 7 ماه، ساخت، حمل و نصب بالغ بر 4300 تن اسکلت فلزی طی 6 ماه، انجام بیش از 50% از عملیات پیوینگ محوطه سایت با مساحتی بالغ بر 21 هزار مترمربع و مجموعاً کسب نزدیک به 30% پیشرفت در قرارداد تکمیل فاز ساختمان و نصب اشاره نمود.

مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه از ابتدا نیز تامین مالی پروژه تا تکمیل و به ثمر رساندن آن در کمترین زمان ممکن جزو مهمترین دغدغه های خود و سهامداران بوده است، کسب نتایج درخشان در راستای تامین منابع مالی از جمله: اخذ مصوبه تسهیلات 75 میلیون یورویی صندوق توسعه ملی، اخذ مصوبه انتشار 9250 میلیارد ریال اوراق مرابحه خرید تجهیزات و ماشین آلات، اخذ مصوبه تسهیلات از بانکهای ملی و ملت و اخذ و ابلاغ مصوبه تسهیلات 20 میلیون یورویی EIH را برشمرد و ارائه وثائق و تضامین لازمه از طرف سهامدار جهت اجرایی شدن این منابع را حیاتی دانست.

محمدعلی کریمیان افزود، سرمایه ثبتی شرکت از 139.989 میلیارد ریال به 19.584 میلیارد ریال افزایش یافته است.

در پایان این جلسه نیز پس از طرح سوالاتی از طرف سهامداران، پاسخگویی حسابرس مستقل و استماع توضیحات کافی، صورت های مالی و گزارش اقدامات سالانه هیأت مدیره به مجمع تصویب شده و همچنین شرکت آرمان آروین پارس به عنوان حسابرس مستقل، بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی شرکت صنایع پتروشیمی دنا برای سال مالی آینده تعیین گردیدند.

پروژه متانول شرکت صنایع پتروشیمی دنا به عنوان یک  پروژه ملی در صنعت پتروشیمی زیرمجموعه هلدینگ انرژی سپهر با ظرفیت تولید یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار تن متانول گرید AA واقع در فاز 2 پتروشیمی منطقه ویژه شهرستان عسلویه استان بوشهر در حال ساخت می باشد.​

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=20995

اخبار اخیر