اخبار

دکتر-بهروز-عباسی-پتروشیمی-سبلان

پیام مدیرعامل انرژی سپهر به مناسبت سالگشت تاسیس پتروشیمی دنا

دکتر بهروز عباسی مدیرعامل هلدینگ انرژی طی پیامی، 20 مهرماه سالگشت تاسیس شرکت صنایع پتروشیمی دنا را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 

بِسْمِ اللّهِ الَّذى هُوَ مُدَبِّرُ الاْمُورِ

مدیرعامل محترم

اعضای گرانقدر هیئت مدیره

و همکاران ارجمند در شرکت صنایع پتروشیی دنا

بیستم مهر ماه سالگشت تأسیس شرکت صنایع پتروشیمی دنا را خدمت یکایک شما گرامیان تبریک و شادباش عرض می نمایم.

«دنا» نیکو نامی است که بر جبین مجموعه ای قرار گرفته که پایمردی، راست قامتی و استواری را پیشه کرده و اکنون در مسیر موفقت است. پیشرفت چشمگیراین پتروشیمی در سال گذشته مرهون تلاش مسئولانه یکایک سخت کوشانی است که در دشوارترین مسیر پروژه، همواره بر آرمان واحد «توسعه و پیشرفت» پافشاری کرده و هیچ گاه بیم تحریم های ظالمانه را بر خود راه نداده چراکه توسعه ایران اسلامی را یگانه افق و هدف خود پنداشته اند.

بلاشک آن آرمان یگانه و متعالی، در چارچوب «توسعه هلدینگ و اعتلای ایران عزیز» رمز تلاش خستگی ناپذیر عزیزانی است که هیچگاه راه پیش رو و مسیر بالندگی که قطع به یقین صعب و دشوار است را فراموش نکرده و همواره بر عهد والای خود جوانمردانه ایستاده اند. در صعود به این موفقیت بلاشک سرمایه ای سترگ و ستودنی را یافته ایم که آن «نیروی انسانی کارآمدی» است که اکنون گرانترین اندوخته ی این مجموعه است.

اینجانب ضمن تبریک مجدد سالگشت تاسیس شرکت صنایع پتروشیمی دنا به مدیرعامل محترم جناب آقای مهندس محمدعلی کریمیان، اعضای محترم هیئت مدیره و دیگر مدیران و کارکنان ساعی و ارجمند آن شرکت، مراتب سپاسگزاری خود را از  مجاهدت بی‌دریغ و ارزشمند کارگران شریفی که در  این طرح مجاهدانه تلاش می کنند، ابراز می دارم.

صمیمانه‌ترین تبریک و خالصانه‌ترین آرزوی توفیق تقدیم حضور تان می‌گردد.

   بهروز عباسی  |  مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=20556

اخبار اخیر