اخبار

IMG_6983
دهمین سالگشت تاسیس سیتکو

پیام مدیرعامل به مناسبت سالگشت تاسیس شرکت تجارت بین الملل سکو

دکتر بهروز عباسی، مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر همزمان با دهمین سالگشت تاسیس شرکت تجارت بین الملل سکو پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللّهِ الَّذى هُوَ مُدَبِّرُ الاْمُورِ

 

مدیرعامل محترم

اعضای گرانقدر هیئت مدیره

و همکاران ارجمند در شرکت تجارت بین الملل سکو

ششم آبان ماه دهمین سالگشت تأسیس شرکت تجارت بین الملل سکو را خدمت یکایک شما تبریک و شادباش عرض می نمایم.

«سیتکو» به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های بازرگانی در زمینه صادرات متانول کشور در مدت زمان کوتاه فروش محصول تولیدی پتروشیمی سبلان نشان داد که نهال نوپای دیروز، درخت تنومندی گشته که اکنون توان ترسیم افق های جدید در بازار این محصول را داراست.

تلفیق تدبیر و تخصص و توانایی، گوهر شب چراغی است که در هر زمینه ای رهگشا و ارجمند است ازین رو خرسندیم که در خانواده بزرگ انرژی سپهر، شرکت سیتکو تجلی گاه این مهم بوده و ریل گذاری خود را بر مبنای خردورزی  و دانش بنیاد نهاده است.

بلاشک آرمان یگانه و متعالی آن شرکت در «به ثمر رساندن» تلاش های مجموعه همکاران شرکت های سبلان، دنا و سیراف، در چارچوب «توسعه هلدینگ و اعتلای ایران عزیز» رمز تلاش خستگی ناپذیر عزیزانی است که هیچگاه  راه پیش رو و مسیر بالندگی، که قطع به یقین صعب و دشوار است را فراموش نکرده و همواره بر آرمان والای خود جوانمردانه ایستاده اند.

در صعود به این موفقیت بلاشک سرمایه ای سترگ و ستودنی را یافته ایم که به راستی اکنون «نیروی انسانی کارآمدی» است که گرانترین اندوخته ی آن مجموعه کارآمد است.

اینجانب ضمن تبریک مجدد سالگشت تاسیس شرکت تجارت بین الملل سکو به مدیر عامل محترم جناب آقای مهندس غریب دوست ، اعضای محترم هیئت مدیره و دیگر مدیران ساعی و ارجمند آن شرکت، مراتب سپاسگزاری خود را از مجاهدت بی‌دریغ و ارزشمند یکایک کارمندان شریفی که از هیچ کوششی دریغ نکرده اند، ابراز می دارم.

صمیمانه‌ترین تبریک و خالصانه‌ترین آرزوی توفیق تقدیم حضورتان می‌گردد.

  بهروز عباسی  |  مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=20761

اخبار اخیر