اخبار

09e28060-14a8-4f00-affc-815c84980ffc-1024x683

جواد وکیلی مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات شد

با حضور دکتر حجت الله صیدی مدیر عامل محترم بانک صادرات در دفتر مرکزی گروه مالی سپهر صادرات، دکتر جواد وکیلی به عنوان مدیرعامل گروه مالی سپهر معرفی و از زحمات دکتر خداد غریب پور تشکر و قدردانی گردید.

 در این جلسه مدیرعامل محترم بانک صادرات با اشاره به سوابق شرکت های تابعه گروه مالی سپهر صادرات و نقش این گروه در بازار سرمایه گفت: گروه مالی سپهر صادرات به عنوان یکی از ارکان تابعه بانک صادرات در بازار شناخته می شود و نقش مجموعه ها و رشته های فعالیت این گروه قابل توجه و اهمیت است.

دکتر صیدی  در ادامه با اشاره به سوابق دکتر غریب پور گفت: آقای دکتر غریب پور در جایگاه های پیشینی همانند مدیرعامل شرکت ایمیدرو، معاون وزارت صمت و مدیرعاملی پتروشیمی سوابق روشنی دارد و ما از ایشان برای حضور و زحمات گروه مالی سپهر متشکریم و ان شا الله با ایشان همکاری خوبی در آینده خواهیم داشت.

مدیرعامل محترم بانک صادرات ضمن تقدیر از اقای غریب پور، در ادامه با معارفه دکتر جواد وکیلی به عنوان مدیر عامل جدید گروه مالی صادرات گفت: سوابق آقای دکتر وکیلی نیز نشان می دهد ایشان مدیریت توانمند و دارای حسن تجربه در بازار سرمایه، هلدینگ ها و مدیریت مجامع اقتصادی است.

دکتر صیدی افزود: از همه مدیران شرکت های تابعه و ستاد و گروه انتظار داریم همکاری کاملی با دکتر وکیلی داشته باشند و مطمئنا حمایت کامل بانک صادرات از مجموعه گروه مالی سپهر ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل محترم بانک صادرات همچنین با اشاره به جلسه آینده با مدیران عامل و هیئت مدیره شرکت های تابعه گفت: به طور حتم با عبور از محدودیت های کرونایی و ماه مبارک رمضان جلسه هم اندیشی داخلی با حضور همکاران برگزار خواهد شد.

Share :

اخبار اخیر