اخبار

بهروز-عباسی

پیام مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر به مناسبت 22 فروردین سالروز تاسیس شرکت شیمیایی لاوان

سپاس خدای را عزوجل که فرصتی پدید آمد تا ضمن تبریک 22 فروردین ماه، سالروز تاسیس شرکت شیمیایی لاوان، از یکایک همکاران گرانمایه که دغدغه و آرمانی مشترک چون پیروزی در آوردگاه لاوان را در اندیشه خود می پرورانند، تشکر و قدردانی نمایم.

«مسئولیت» یگانه فرصتی است که حضرت حق آن را معبری برای بندگان شایسته خود قرار داده تا با کوشش و عرق جبین در راه خشنودی و رضایت خلق گام برداشته و مسیر تعالی بشر را روشن سازند چراکه باور داریم

«عبادت بجز خدمت خلق نیست.»

یکایک شما همکاران گرانمایه و پرتلاش با پذیرش و انجام شایسته مسئولیت های خود، در حقیقت این فرصت یگانه را به جا می آورید که هم راستا با رضایت حضرت معبود در راه اعتلای ایران اسلامی گام برداشته و مایه مباهات و برکت جامعه خود باشید.

رجا واثق دارم که در راه رسیدن به قله موفقیت و خدمت رسانی از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره بر آرمان واحد «توسعه و پیشرفت» پابرجا خواهید ماند.

اینجانب ضمن تبریک مجدد این روز به تمام همکاران ارجمند در شرکت شیمیایی لاوان، از تلاش های بی شائبه مدیرعامل محترم جناب آقای مهندس محمدطاهر شفیعی و همچنین اعضای محترم هیئت مدیره قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون ایشان را مسئلت می نمایم.

صمیمانه‌ترین تبریک و خالصانه‌ترین آرزوی توفیق تقدیم حضورتان می‌گردد

 

بهروز عباسی

مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=20073

اخبار اخیر