اخبار

IMG_6425
همزمان با آخرین روز نمایشگاه؛

حضور رئيس گروه اقتصادي دفـتـر مقـام معظم رهـبـری درغرفه پتروفرهنگ و انـرژی سـپـهـر

همزمان با آخرین روز از چهارمین نمایشگاه حمایت از تولید داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش جزیره کیش، دکتر علی آقامحمدی رئيس گروه اقتصادي دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با حضور در غرفه پتروفرهنگ و شرکت های تابعه به گفتگو با محمدطاهر شفیعی، مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر پرداختند.

شفیعی در این گفتگو با معرفی پتانسیل های و برنامه های آتی این مجموعه، از دغدغه های تولیدکنندگان متانول گفت و بازنگری در قیمت خوراک پتروشیمی ها را مهمترین خواسته فعلی ایشان عنوان کرد.

چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش با هدف معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور در عرصه‌های گوناگون پتروشیمی از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

انجام نشست‌های تخصصی باحضور مدیران عالی شبکه بانکی و فعالان صنعت پتروشیمی به منظور بررسی توانمندی ها و ارائه راهکار‌ها و برگزاری پنل های تخصصی با موضوعات تامین مالی، حمایت از شرکت های دانش بنیان و بهره گیری از پتانسیل شرکت های داخلی از برنامه های هلدینگ انرژی سپهر در این دوره از نمایشگاه است.

Share :

اخبار اخیر