اخبار

IMG_5766
گزارش تصویری

دومین روز حضور انرژی سپهر و پتروفرهنگ در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل

همزمان با دومین روز نمایشگاه حمایت از تولید داخل در صنعت پتروشیمی جزیره کیش، سه شرکت زیرمجموعه پتروفرهنگ در جهت تامین مالی تفاهم نامه هایی را با بانک های صادرات و شهر امضا کردند.

هلدینگ انرژی سپهر در تفاهم نامه ای که مابین محمدطاهر شفیعی مدیرعامل و سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر به امضا رساند، بر افزایش تامین مالی، ارائه خدمات ویژه مالی، صدور ضمانت نامه، خدمات کارگزاری و ایجاد صندوق سرمایه گذاری را دنبال خواهد کرد.

شفیعی مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر همزمان با امضا این تفاهم نامه که با حضور طاهری رئیس هیئت مدیره پتروفرهنگ همراه بود، گفت: در حال حاضر صنعت پتروشیمی به عنوان پیشران اقتصادی و نظام بانکداری به عنوان هدایت کننده اقتصاد کشور، دوبال توسعه این حوزه هستند و همراهی این دو با یکدیگر شکوفایی و توسعه اقتصادی_صنعتی را به بار خواهد آورد.

در ادامه نیز امیرگنجی دوست تفاهم نامه همکاری با بانک صادرات ایران را امضا نمود و اظهار داشت: بانک صادرات به عنوان یکی از مجموعه های ارزش آفرین نظام بانکی کشور پیش از این نیز در شرکت های هم گروه کیمیا سرمایه گذاری های کلانی را در حوزه پتروشیمی انجام داده و درک کامل و در عین حال واقع بینانه ای نسبت با پتانسیل های این صنعت دارد از این رو همکاری متقابل با این بانک را راهبرد بلند مدت خود می دانیم.

مدیرعامل پتروشیمی کیان نیز سوین تفاهم نامه همکاری شرکت های زیرمجموعه پتروفرهنگ را با هدف تامین مالی با بانک شهر امضا نمود.

در روز دوم این نمایشگاه بیش از 30 نشست تخصصی و مدیریتی با هدف شناسایی پتانسیل های شرکت های داخلی و همچنین دانش بنیان برگزار شد.

چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش با هدف معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور در عرصه‌های گوناگون پتروشیمی از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

 

 

 

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=21611

اخبار اخیر