اخبار

IMG_2967
دکتر بهروز عباسی، مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر در پیامی

پیام مدیر عامل هلدینگ انرژی سپهر به مناسبت سالگشت تاسیس شرکت تجارت بین الملل سکو

دکتر بهروز عباسی، مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر در پیامی، ششم آبان ماه سال گشت تاسیس شرکت تجارت بین الملل سکو را تبریک گفت. متن پیام وی بدین شرح است:

بِسْمِ اللّهِ الَّذى هُوَ مُدَبِّرُ الاْمُورِ

 

مدیرعامل محترم

اعضای گرانقدر هیئت مدیره

و همکاران ارجمند در شرکت تجارت بین الملل سکو

ششم آبان ماه سالگشت تأسیس شرکت تجارت بین الملل سکو را خدمت یکایک شما گرامیان تبریک و شادباش عرض می نمایم.

«سیتکو» پیشرانِ شرکت های زیر مجموعه انرژی سپهر و پشتیبان و بازوی تجاری هلدینگی است که به زودی، بزرگترین پرچمدار تولیدکننده متانول جهان خواهد بود و درست آنجاست که اهمیت و جایگاه سیتکو نمایان می گردد چراکه در خط مقدم تلاش و مجاهدت صف آرایی خواهند کرد.

تکمیل پروژه ها در شرایط صعب تحریم ها و تولید در شرایط رقابتی بازار، به دلگرمیِ تخصص، تدبیر و تداوم اندیشه های والای همکاران ارجمندی است که در «سیتکو» با تلاش بی دریغ خود، چراغ راه هلدینگ و شرکت های تابعه ی آن خواهند بود از آن رو بی راه نیست که همکاران ارجمند آن مجموعه را «چراغ داران» مسیر آتی هلدینگ دانیم و نامیم. بلاشک آرمان یگانه و متعالی آن شرکت در «به ثمر رساندن» تلاش های مجموعه همکاران شرکت های سبلان، دنا و سیراف، در چارچوب «توسعه هلدینگ و اعتلای ایران عزیز» رمز تلاش خستگی ناپذیر عزیزانی است که هیچگاه  راه پیش رو و مسیر بالندگی، که قطع به یقین صعب و دشوار است را فراموش نکرده و همواره بر آرمان والای خود جوانمردانه ایستاده اند. در صعود به این موفقیت بلاشک سرمایه ای سترگ و ستودنی را یافته ایم که به راستی اکنون «نیروی انسانی کارآمدی» است که گرانترین اندوخته ی این مجموعه است. اینجانب ضمن تبریک مجدد سالگشت تاسیس شرکت تجارت بین الملل سکو به مدیر عامل محترم جناب آقای مهندس غریب دوست ، اعضای محترم هیئت مدیره و دیگر مدیران ساعی و ارجمند آن شرکت، مراتب سپاسگزاری خود را از  مجاهدت بی‌دریغ و ارزشمند یکایک کارمندان شریفی که در سنوات گذشته، از هیچ کوششی دریغ نکرده اند، ابراز می دارم.

صمیمانه‌ترین تبریک و خالصانه‌ترین آرزوی توفیق تقدیم حضورتان می‌گردد.

 

                                                      بهروز عباسی  |  مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر

Share :

لینک کوتاه :

https://www.sepehrenergy.com/?p=19005

اخبار اخیر